Words from the HEART ♥♥

★ Nothing but Truth ★

12/15/2009 10:46:00 PM

futsal,, netball,, and . . . ??

♥ truthfully by z a z a

apa da today? hmm not much interestainment.. ((=

ermm just wanna share that tadi . . . for the first time i train netball @Darul Karamah.. baru jua i tagur ari tu and today train dsana tia.. actually sikit plang lagi aku na training today sal aku na tau rupanya ari ne training dsana.. i thought rah ubd pat biasa. abg kym left me behind sal aku lambat tadi,, telalai dgn fb hehe actually i don't mind if he left me sal aku buleh ikut helmi. then tadi time aku, helmi and neerah ke ubd, drg nada dsana.. haha stayi lagi and lambat lagi. baru tau.. kan di jadi kan masalah lagi aku na tau dmana drg training. O² Team does not have any specific place to train. kdg² rah ATU, pernah ari tu rah PAP Masnah and ya rah Darul Karamah jua. tapi atu kalau our team kana invite ja. tempat yg selalu kami training yalah dUBD. so i called abg kym, daus and ajez kan tanya drg dmana.. too bad drg na angkat. number member yg lain lagi i na tau. hmmm.. so cana nah? we plan kan check pat kami pernah main. i told helmi that i feel drg main dDK plang. but 1st destination kami kan check dulu is ATU since sana yg paling ampir. but Alhamdulillah while kami otw ksana ajez called hehe so we zoom la to DK =))

dsana we tjumpa ka dewi.. ia pun main dsana ((= there also abg halim and amin meliat ka dewi main. while the team main we the family main futsal since ada futsal court jua dsana. i team with helmi and ajez,, other team neerah, daus and abg kym hehe we won anyway by 5-1 kekeke and i did scored 1 huhu naneng yaw~ naneng kami merabut bula aa. lebih senang lagi main netball hehheh anyways,, i tak sempat main with kaka dewi. time aku kan main ka dewi balik hmm.... baik jua other team mau main next last match. if not na ku training netball langsung ari ne.

main futsal sudah. main netball pun sudah. another activity yg aku main jua ari ne is main ujan!! haha ujan yaw tadi aa.. apa lagi mandi ujan laa... si syazay la yg bagi idea. siok yaw main ujan. batah dah na mandi ujan hehe also join us is syeerah. si zaeem kan join jua p pasal ia dah mandi and ia tu banyak "pantang larang" dari ayah nya so,,, so sorry zaeem you can't join us =P tapi yang boring nya ujan na labat tadi atu... if labat lagi siok... zaeem just jadi our cameraboy.

too bad the picture is unclear. banyak² be-take ane ja yg paling clear. pakai camera hp.. mana tah kan inda clear. na pakai night mode lagi tu. aiseh,, sombongg~ dulu before pakai digicam, dslr pakai hp jua saja menggambar.. hawu lahh,, guna kan tia teknology yg ada,, na ja? (n_-)

kay,, thats all folks.. tata titi tutu.. *wave*